Sennheiser PMX 80 Sport II

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser PMX 80 Sport II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

BWL1969 14-02-2010
Geschreven voor: Sennheiser PMX 80 Sport II

Wat een tegenvaller zeg! Alhoewel hij prima blijft zitten en er goed uitziet, valt de geluidskwaliteit wel heel erg tegen. Geen bas, leeg geluid, minder dan matig.
Jammer want tot ik deze kocht, was Sennheiser voor mij altijd garantie voor kwaliteit. Wat een dure misser!

Edwin77 09-02-2010
Geschreven voor: Sennheiser PMX 80 Sport II

De eerste koptelefoon die niet van mijn kop afvalt bij het sporten. Het geluid van andere (duurdere) hoofdtelefoons zal ongetwijfeld beter zijn maar voor het hardlopen vind ik dit een topper! Klemt de eerste paar uur wat in de oren maar dit went snel.

Yvonne_2010 05-02-2010
Geschreven voor: Sennheiser PMX 80 Sport II

Ik ben er ronduit ontevreden over. Ik gebruik deze voor mijn Ipod en het lijkt wel alsof deze headset geen volume doorgeeft en waar is de bas? Als het volume van de Ipod helemaal openstaat is het nog net alsof je achtergrondmuziek hoort.Ik vind het weggegooid geld en ben dan ook op zoek naar een andere.

luukvdh 10-02-2009
Geschreven voor: Sennheiser PMX 80 Sport II

Net binnen. Gekocht voor op de fiets en hardlopen. Prima pasvorm - zitten stevig en toch niet irritant ondanks dat ik een vrij groot hoofd heb. Geluid is okee, minder mooi transparant dan van mijn cx400-II bijvoorbeeld, maar dat had ik ook wel verwacht en bovendien zijn die niet te dragen bij het sporten. Weet niet of deze ook ingespeeld moeten worden. Hoe dan ook prima ding!

Of ze stevig zijn kan ik niet beoordelen, maar ze voelen degelijk aan en zien er dito uit.

Frorider 28-12-2008
Geschreven voor: Sennheiser PMX 80 Sport II

Ik heb deze gekocht omdat de dopjes van de iPod het rubber begonnen te verliezen door het zweten. Ik gebruik deze nu tijdens de cardio oefeningen (Crosstrainer, fietsen) van minimaal een uur en waarbij ik veel zweet. Waarschijnlijk dat de Ipod dopjes daar niet tegen kunnen. Ik heb deze juiste gekocht omdat ze tegen zweet en water kunnen.
Draagcomfort vind ik goed, ze passen me goed, de band in de nek voel ik niet, soms bij het fietsen.
Geluidskwaliteit is wat je van een sennheiser mag verwachten, mooi rond, compleet geluid. Anders stel ik het wel anders in via de iPod.